Araba bana kaldı yavaş yavaş artık trafiğe cikcam ama çok korkuyorum ya sürüyorum bir sene oldu ehliyet alakalı ama işte daha yeni binmek nasip olcak nasıl alışmam lazım eşim şehir dışında kardeşim askere gitti babam fırsatı yok Sabah erkenden kalkıp yol boş bir yerde pratik yapsam diyorum