Minikmucizem82 Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık kakasında mukuslu kan gördüm iyi bi çocuk dr una götrmek istyorum ama kime gideceğimi bilmiyorum önere bileceğiniz dr varmı
Stardust1 Minikmucizem82 Pembe Mavi Hastanesi- Vildan Boz Erkan bizim doktorumuz. Çok ilgili, iyi bir doktor önerebilirim 🌸
Berilsmom13 Minikmucizem82 Anadolu hastanesi Serdar yalman 🌸 medicabil emine Yılmaz mert kızımın doktorları memnunuz
Stardust1 BarlasMomm Benim doğumdan sonra ilk muayeneyi kendisi yapmıştı o günden beri hep ona gidiyoruz aylık kontrol ve aşılara çok cana yakın ve her an ulaşabiliyorum, bende çok memnunum. Sizde Bursadasınız o zaman ☺️
BarlasMomm Stardust1 evet bende dogumumu pembemavide yaptim ismail beyde. Butun doktorlarda n ve hastaneden cok memnun kalmistim😊 bir sure bebegimi bende orda muayene ettirdim ama sonra baska bir hastaneye gectik