Arkadaşlar merhaba benim 3 ay 12 günlül bir kızım var son dört gündür dışarıya çıkınca ağlama krizine giriyo evde bi sıkıntı yok biraz önce de bi markete gideyim dedim insanları görünce bastı çığlığı eve koşa koşa geldim altını daha evden çıkmadan değiştirmiştim aynı şekilde karnınıda doyurdum Aşlah aşkına ya yaşayan varmı bu durumu benden başka