Kızlar bende cumartesi günü ilk kez 2 buçuk aylık ikizlerimle uçağa binicim 1 buçuk saatlik bir yolculuk. Merak ettiğim şeyler var
1. Bebek arabamız malum biraz büyük ve katlandığında incecik olmuyor. Büyüklüğü bir sorun olur mu sizce ?
2. Bide pusetlerimizide almamız gerekiyor onlar bagaja mı veriliyor ?