Bi kaç gün yeni post açtım bununla ilgili ve altındaki yorumların hepsi bu şekilde. 7.ay anneleri suan sanırım büyük bi atak geçiriyor bende olmak üzere. Bizimkide aşırı mızmız huysuz devamlı ağlamaklı ve uykularımız yok denecek az memede uyuyor bıraktığı an ağlıyor uyanıyor. 😢 ya diş,ya atak 🥹