Denizimannesi 20 günlük bebeğim 2 gündür tam uyumuyor sürekli ağlayarak uyanıyor ateşi yok burnu açık gaz diye düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız
Papatya2636 Denizimannesi yaşamayan varmı dersen daha iyi 😭3 aydan seslenşyorum haken ıkınmalara gaza devam uyuyamıyor gazından
Kvlna2020 Denizimannesi masaj birebir çözüm ben damla kullandım şurup kullandım bi işe yaramadı ama yinde deneyin siz damlada Papatya2636 benim mesajla hemen geçiyo 3 aylık bizimde
sherlock Denizimannesi erken değil 20hün o günlerde başlıyor ve çok şiddetli başlıyor. Gaz damlası kullanın sab simplex sonra nurse harveys kullandım oğlum için doktorunuza danışırsınız. Her damla her bebeğe de iyi gelmiyor deneyip bulacaksınız. 2.ayda geçti bi gecede küt diye. Geçiyor sabredin :)
Kvlna2020 Denizimannesi göbegine yapılıyor biraz daha büyüdügünde bacagına yaparsınız bizim de 40 dan sonra olmuştu göbek çevresine oval ciziyormuş gibi yapın bastırmadan tabiki 40 dan sonra da bacaklarını yıkarıya toplar açarsınız yputubda videosu vardı atıyım buraya en iyisi