Feyekum 3 yasinda oğlum.var hareketli normal bence biri hiperaketiflerw bakan uzman var oraya götür dit biri toplum oturmalardan uzak dur diyor bu çocuk yani okul çağına kadar devam.edecek değil yaa
Aysenurgokduman Feyekum en güzeli kreş hiperaktiv se eğer vea cimlastik ikisinden biri çünkü bu güzel bişi güzel biseyi güzel yonlendirmelisin kreşte arkadaş edinip sosyalesir cimlastikte ise enerji atar sosyalesir
Fatma22 Feyekum ay dert yoldasm bnmki de iki yaas tatilde koye geldik. Ama herkes bu cocuga can mi dayanir . Allah yardim etsin ilac ver . Tv ac tlfn ver soyle boyle dyor . Bnmki de kiz ama ypck bise yok emanet bize en iyi sekilde bakmaya calisym
Feyekum Aysenurgokduman kres düşünüyoruz da durmazsa diye pek güvenmiyorum kres dedigimzde yok diyor sende gel.diyoe
Aysenurgokduman Feyekum ilk zamanlar öyle yapicak ondan sonra bı hafta geçer sonra arkadaş edincek sana gelme anne dicek emin ol olsun onlar iyi yönde kullanır bu tezcanliligini
Feyekum Fatma22 insanlar gerçekten cahil.herkezin çocukluğu nasıl.gecmis bakalım.simdi hiç benziyorlar mı.benzemiyorlardir cocuk yaaa adı üstünde cocuk bunu anlamıyorlar