Bende 2 aydır olmuyorum oğlumu sütten kestim olmadim korunuyorduk da. Test yaptım ince tek çizgi çıktı sonra saatler geçti baktım silik çizgi de var test kuruduğu için öyle diye düşünüyorum bu hafta kan verip emin olmak istiyorum açıkçası hiç kafam kaldırmıyor inşallah hamile değilimdir Rabbim çok isteyene nasip etsin çünkü hem maddi açıdan da çok zorluk yaşadığımız için psikolojik açıdan da istemiyorum…