Begum merhaba 😊 kızım 17 aylık fakat 12. Ay kontrolünde doktorumuz artık sizin öğünlerinizden yiyebilir 3 ana öğün 2 ara öğün gibi fakat bizde son 1,5 aydır 5 dakikada bir meme diyor 😫 iştah sıfır zaten çok yiyen bir bebek değildi fakat sütüm çok az nasıl bütün gün idare ediyor bilmiyorum 🤷🏿♀️