Deletedmom_56
Geçen yıl kendi başıma 2 ayda 14 kg verdim, günde 2 ana 1 ara öğün yaparak.
Hayatımdan 3 beyazı tamamen çıkardım, bol su ve her gün 45 dakika 1 saat egzersiz yaparak.
Fazla kalan 7-8 kilom vardı, ne yaptıysam yapıştı üstüme, baktım aynı motivasyonu bulamıyorum kendim de diyetisyene başladım, geçen hafta başladık dün tartı günümde 2 kg vermişim, bakalım yeni haftaya başladık bu hafta nasıl gidecek.
Yani işin özü motivasyon irade olduktan sonra kilo gidiyor, 2 kaçamak yapıp 1 dikkat ile olmuyor ya hep Ya hiç.