Ben de aynı durumu yaşadım. Sadece 3 gün mama takviyesi ile kurtuldum. Tavsiyem mamayı biberon ile verme ve mama vermiyormuş gibi sık sık emzir. Günde 5 dakika güneş ışığı almasını sağla ama arada bir cam vs olmadan direkt olarak. Akşam güneşini tercih edersen bu aşırı sıcaklardan etkilenmez hem. Sütüm o kadar gelmiyor deme. Her annenin sütü bebeğine yetecek kadar geliyordur gelir de zaten. Emzir sürekli. İlk 15 gün böyle. Sonrasında süt üretme kapasiten yükseliyor zaten.