Bebek17 Kızlar normal de serum fizyolojigi tekli olarak kullanıyordum bu sefer 500 ml olandan aldım bunun kullanım süresi nedir bilen var mı.
Bebek17 Kbr0204 pardon 500 yazmışım 100 olması lazım 😊 ya ben uzun süre kullaniliyo diye hatırladım eczaneye sordum 3 gün dedi ondan bı kullananlara da sormak istedim teşekkür ederim 😊