Duygu-s bebegim 7 aylikken falan Ayvaliga gitmistik tatile ağustosta. Aksam cikmistik yola gece 2 gibi falan orda olmustuk molalarla. Biz oto koltugu almistik ona koymuştum yanindada ben oturdum. Mola yerlerinde mamasini yaptim verdim hep mama ictigi icin. Sirtini bol bol kontrol ettim hava sicak oldugu icin aksam da olsa terli kalmasin diye. En ufak bi hem farketsem hemen zibinini degistirdim arabada mesela. Rahat bi yolculuk olmusti hatta en rahat. Buyudukce kuduruyolar cunku🤣 suan 3.5 yasinda yine agustosun ortasinda gidicez kismetse ayvaliga bakalim bizi nasil bi macera bekliyor😁