prenses_we_prens_annesii Ona göre alacağım da kızım 5 ay 16 günlük oldu akıtıyor kokuyor su beklese yosun gibi ws diyen duydum bunlar doğru mu acaba hadi yoruma sizce hangisi
gozdeteacher prenses_we_prens_annesii Bebeğiniz emiyorsa meme reddi oluşturmayacak bir alıştırma bardağı almanızı tavsiye ederim. Bebeğiniz çektikçe suyun gelmesi meme reddi oluşmamasını sağlayacaktır. Bebedor damlatmaz yumuşak uçlu kullanmıştım ben, çok memnun kalmıştım. Hiç koku ve su akıtma yaşamadık.
meryembrl prenses_we_prens_annesii chicco tavsiye etmiyorum kullandık akıtıyodu avente geçtik memnunuz
Yusufagahinannesi prenses_we_prens_annesii hayır hiç biri olmadı 6 ayda almıştım 14 aylık çok memnunum
prenses_we_prens_annesii Yusufagahinannesi Ama baktım da canım sekiz ay ve üzeri galiba dediğin nuk marka altı ay ve üzeri değil
Yusufagahinannesi prenses_we_prens_annesii bebeğe bağlı arkadaşımınki 9. Ayda ancak öğrenebilmişti içmeyi. Benim oğlum 6. Ayda öğrendi
prenses_we_prens_annesii Yusufagahinannesi yani delikleri için dedim ben 6 ay kullanabiliyor mu 8 ay olmak şart mı
Yusufagahinannesi prenses_we_prens_annesii zaten delik yok su içme refleksi ile bebek çektiği zaman su geliyor yani öğrenmeye bağlı
gozdeteacher prenses_we_prens_annesii Dediğim gibi bebeğiniz suyu alıştırma bardağının ağız kısmından çeke çeke içmeli. Bazı bardaklardan direk kendi akıyor su. Bebek o zaman emme refleksini azaltıyor ister istemez. Ben yazdığım bebedordan çok memnun kalmıştım. Fiyatı da uygundu o zamanlar.
emsare Wee pipetli suluk tutma kolları olanı tavsiye ederim. Chicco almadı benim bebeğim su içmiyordu hiç hatta o dönem
prenses_we_prens_annesii Yusufagahinannesi anladım 6 aylıkken içti dediniz peki öncesi biberon kullandı mı benim koz tek meme anne sütü ondan tutmaz diyorum evde biberona avent koydum denedim öyle tutmadı kapatmıyor ağzını ne ettiysem midesini bulandırmıyor sizde böyle olup aştınız mı bu durumu merak ettim
Yusufagahinannesi prenses_we_prens_annesii Evet benim oğlumda sadece anne sütü aldı dediğiniz gibi hiç biberon tutmuyordu bir sürü suluk kaldım Hiçbirini tutmadı sadece pipetli avent ve nuk sevdi ama nuk daha favorimiz oldu normal bardak gibi düşünün nuk olanı. Bardağın içinde silikon var silikon ve bardağın arasından normal su içer gibi çekince ağzınıza su geliyor normalde ters çevir sen de dökülmüyor