Yaaa alışsın tabii ne olacak ki. Buyunce zaten sığmayacak o kucağa.ilk 4ay omzumdan başka yerde yatmadı 4,5 aylıkken bıraktı çünkü kendisi de rahat edemiyordu .bı hafta sürmez unutur başka bir şeye alistirirsan. Millet hep yorum yapar boş boş. Duyma bence .ona alistirmayin buna alistirmayin. Bı şey yapmayacaksak ne diye doğurduk biz bunları bende onu anlamadım. Kukla mi bunlar tabi anne kokusu isteyecek kucak isteyecek.