Hakcjrks Valla bazı okullar genelde hep ücretli alıyor.
O okullar da direkt başvuru alıyor. Mesela memnun mu kaldı? Öğretmenin iletişim numaralarını alıyor. Bir önceki seneden bir sonraki sene kimler çalışacak belirleniyor.
Benim çalıştığım okullarda böyleydi. Ben 2sene aynı okulda çalıştım. Müdür tekrar seneye de çağırdı lakin şehir değiştirdim.
Kardeşimle aynı okulda ücretli öğretmenlik yaptık.
Bizim ikimizde formasyonluyuz. Ama ben bankacının matematik dersine girdiğini de gördüm. Öğretmenlikle alakası olmayan ticretle ilgilenen insanların öğretmenlik ve ticareti bir arada yaptığını da gördüm.
Ben türkologum ama okulda İngilizce öğretmeni yoktu. İngilizce bildiğim için İngilizce öğretmenliği de yaptım. Kuran bilen yoktu seçmeli ders olan Kuran’ı Kerim dersine de girdim.