Nilican Genelde il ilçe milli eğitim’ler formasyona bakıyor ama ihtiyaç varsa formasyonu olmayıp öğretmenlikle alakasız bölümlerden mezun olanlara bile görev verebiliyor. Ya da torpile bakıyor yeri geldiğinde. Halbuki ücretli öğretmenlik kavramı bile olmaması gerekirken. Bu arada ücretli öğretmenliğe başvuranlara asla lafım yok, zamanında ben de yapmak zorunda kaldım. Ama kendi branşımda. Branşı olmayan birinin başvurması da ayrı bir şey. Kızgınlığım alanında yıllarca eğitim almış öğretmen adaylarına kontenjan açmayıp onların yerlerini ücretli öğretmenlerle doldurmaya çalışanlara.