superrrmom prensesannesiiiiiiiiii Tarsus Beyazı var bizim burda Tarsus’ta yaşıyorum onu tane yapıyorum tabağına katıp önüne katıyorum kabuğu aşırı ince çekirdeği yok olanda bile aşırı minik oğlum 10 aylık oldu bugüne Mayıs’ın ortasından beridir veriyorum aşırıda sever
Aloaveraaaa prensesannesiiiiiiiiii bütün şekilde değilde ya ezerek yada minik parça halinde veriyorum bide kabuğunu soyuyorum.
Sessiz_oyuncu prensesannesiiiiiiiiii biz tadıma yeni başladık cNım daha 6 aylık meyveleri sebzelrden snra vericm