Kamuran1 Kizlar 5 aylik bebeğimin ast değeri 43 cikti. Dr bisey demedi ama ben internetten baktıkça kafayı yemek üzereyim. Başına böyle bisey gelen anneler lutfen tecrübelerinizi paylasin..
Ask35tego Kamuran1 bizimde 46 47 çıkmıştı 3 Dr da önemli değil belli değerleri de normal kabul ediyoruz çocuğun yaşına ayına göre değerlendiriyoruz dedi
Leylasiva Kamuran1 ben kendim talesemi intermedia hastasıyım kizimda var mı yok mu die test yaptırmak istedim doktor kan tahlilleri 1 yıla kadar netlesmes 1 yildan sonra getir bakalım demişti. Yani bi yıla kadar net belli olmaz hiç stres yapmayın kendinize
Eylulllllll Kamuran1 ayına göre normal . Alt ve ast değerleri ;referans değerin 5 katı ise yüksek kabul edilir .
Kamuran1 Ask35tego ayy cok sag olun. İçime su serptiniz. Bende tesadüf eseri e nabiza bakarken gördüm ast değeri yüksek. Oysaki dr tahlilleri normal demisti.