KubraurganAlper tabi canım anne olarak kendimiz araştırıp kendimiz karar vericez zorunlu bi aşı olmadığı için araştırmak görevimiz. Allah hayırlısını içimize koymuş olsun. Bütün bebekler sağlıklı olsun. Doktor bana sora yapalım alerjisi azalırsa 4. Ay yapalım dedi ama ben yok dedim. Alerji olmasa yaptırırdım ama bu şekilde istemiyorum. Yaptıran annelerede saygım sonsuz. Yeterki sağlıklı olsunlar