a_burcu_bur evet ismine bakıyor alkış yapıyor kendi kendine öğrendi ben ögretmedim. By by yapmıyor ögretmedim. Gel gel yapıyor eliyle onu öğrettim. Ama şöyle birşey var bebekler öyle üç dört günde birşey öğrenemez. Mesela birşeyi öğretmeye çalışırsın onu gözlemleyip haftalar sonra yapar. Olması gereken de budur