Elifff Oğlum 3,5 aylık emziriyorum günlük çiş ve kaka bez sayısı da normal fakat bazen çiş yaptığında turuncumsu bir leke oluyor bu doymadığı için mi oluyor ay gerçekten kafayı yicem artık 🙄 var mı bizim gibi olan
Oglum6ask Elifff benim 1 aylık oğlum var ilk doğum yaptığım zaman çişinde turunculuk vardı ben onu kanıcak sanmıştım hemşire bana sık emzirmemi söylemişti şeker kaybından oluyor gibi bişey dedi bide üreme kristalleri dedi sizinki ile aynımı bilmiyorum ama ben olsam bi doktora sorarım sağlık ocağı filan
Omom Elifff sütünüz yetmiyor olabilir belki. Ben bunu doktora sorduğumda çok sıcaktan oluyor sık besle demişti. İdrar kristali onlar
Elifff Nurtalib günlük çiş kaka sayısı güzel yetersiz beslenme olsa çişini yapamaz diye düşünüyorum 😞