Bebiss12 kızım aşıdan 3-4 saat sonra baya huzursuz oldu calpol vermiştim bi kaşık sanırım ağrısı vardı sakinleşti sonra akşam ateşi çıktı gece ve ertesi gün öğlene kadar sürdü. Ama hiç ilaç vermedim ateşi için üzerini falan soydum öyle atlattık. 4. Ayda yine aynı aşıları oldu aynı şeyleri tekrar yaşadık