Blge1 Merhabalar oğlum 4 ay 20 günlük bugün farkettimki dişi patlamış çok erken değilmi şaşırdım normalde kaçıncı ayda çıkıyor sizlerin kaçıncı ayda çıkmıştı bebeğinizin dişi😍
Elifinci17 Blge1 3 aydan sonra normal benim kızımın da 4 gün önce patladı alttan 2 dişi. Tam 5 buçuk aylıktı. İnsan cok seviniyor nedense 😂
Defne50 Blge1 benimkide şuan 3 aylık tam eli ağızda sürekli bide köpük çıkarıyor huysuz bu ara şimdiden çıkmaz demj
Blge1 Mefat hiç anlamadım aslında yani tükürük çıkarıyodu elleri hep ağzındaydı ama ihtimal vermiyodum erken olduğu için dün gece çok ağladı biyeri ağrıyodu belli karnı ağrıyo heralde dedim uykuya zor daldı bu sabah dişini gördüm😍
pembehanm Blge1 merhaba benım oğlum yarın tam 3 aylık oluyo cok salyası akıyo ve elını cok emıyo acaba erken dıs cıkarma belırtısımı
Blge1 Defne50 bu durum bizdede vardı belki dişten olmayabilir ellerini emiyodu uzun zamandır.tükürükte çıkarıyo ama diştende olabilir belki sizinde 4.ayda çıkabilir🥳
Cemre_61 Blge1 ilk diş 3 ay 19 günlükken çıkmıştı 😂🤦🏻♀️ Erken dönem diş daha zor bence bide ardı arkası kesilmiyor e be çocuğum ne bu acele diyorum bazen 🥰
Blge1 pembehanm evet olabilir bizdede aynıydı durum diş beklemiyordum ama bu aylarda bütün bebekler aynı sanırım süpriz olabilir 🦷😍
Yerimseniben3404 4aylığız eli hep ağzında ve elli ağzındayken çok agresif çok sinirli oluyor salyasıda çoğalmış diş bekliyorum bakalım 😁
Cemre_61 Blge1 bende diş olduğunu anlamadım ihtimal vermedim ama baya zorlu günler geçiriyorduk sebebi dişmiş ☺️