Kızlar merhaba, bugüne kadar hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. Meme+mama şeklinde gidiyoruz. Bebeğim ilk ay alması gereken kiloyu alamadığı için organik mama kullanıyorduk. 5gündür falan da doktorumuzun onayıyla normal mamaya geçtik. (sma) bunu söylüyorum çünkü mama değiştirdiğimiz günden beri bebeğimin huyu değişti ilgisi var mı acaba diyorum. Kucağımda emzirme pozisyonu aldığım anda çığlık çığlığa ağlıyor. Sadece yatarak emzirebiliyorum. O da güç bela. Ne yapabilirim, tavsiyeniz var mı? Bu arada memeyi tutturmayı başarınca sorun yok, çok güzel emiyor.