Miskokulum22 Tazeanne00 valla dün acaba ikinci çocuğum olsa adını ne koyardım diye düşündüm Bi anda aklıma Deniz ismi geldi ya sanırım kızda olsa erkek te olsa deniz koyarım gibi kulağa çok hoş geliyor
Laden Tazeanne00 kızımın adı Ayza. Çok severek koymuştum bayılıyorum adına🥰 Nil isminide çok beğeniyorum