Kızlar üç gün önce boynumun yan tarafı kulağımın alt bölgesinde ağrı hissettim kızarıklık da var o kızarıklık çok kaşınıyor sivrisinek de ısırmış olabilir orayı bilmiyorum özel hastaneden dahi randevu alamıyorum bu hafta için aile hekimine gittim kan tahlili yaptı bir şey çıkmadı ama ben çok korkuyorum lenf bezlerimden sıkıntı mı var diye bugün ağrımıyor ama o kızarıklık kaşınıyor başına gelen var mı anca haftaya randevu alabildim