Tazeanne35 Benden 4 gün sonra eşim pozitif oldu acaba benim karantina bitince yine bana eşimden bulaşır mı iş yeri doktoru eşin sana tekrar bulaştırır dedi kafam karıştı normalde covid olan belli bir süre tekrar olmuyor diyorlar
sunshinednz Tazeanne35 bizim de aynen öyle olmuştu. Ben de hamileydim hatta. Eşimden uzak durmaya çalıştım ama çok da mümkün olmadı. Tekrar kapmadım ben bir sorun olmadı
Tazeanne35 sunshinednz doktor kafamızı karıştırdı ya hemen olmaz diye duymuştum bende iş yeri hekimi tabi çokta tecrübe ve bilgi sahibi değil pretisyen hekim çünkü bazen çok saçma yorumda bulundukları oluyor çünkü
sunshinednz Tazeanne35 yani ihtimal var muhtemelen öyle dediğine göre ama düşük bir ihtimal olsa gerek. Bence dikkat edin yine de ama endişelenmeyin kapmazsınız bence