Merve_4141 Kızlar kızım ayın 23 de 1 yaşına girdi , ertesi gün kovid olduğumuzu öğrendik , bugün 4. Günümüz 1 yaş için sağlık ocağından aradılar ne zamana kadar yapılması gerekiyor 1 yaş aşısı acaba süresi nedir
Dondurmalikahve Merve_4141 Hastayken aşı yapılmaz zaten 1 ay vaktiniz var ayrıca tam olarak iyileşsin sağlık ocağına hasta olduğunu söyleyin ertelerler.
Asian Merve_4141 Covidi atlatalı en az 1 ay olması gerekiyor aşı vurulması için. Bize sağlık ocağı öyle söylemişti. 9.ay aşısıydı. Bilmiyorum sizin de öyle mi olur
Merve_4141 Asian biz 9 ay aşımızı olduk da işte salı günü 1 yaş olcaktı kovid olduk kaldı şimdi de sürekli arıyorlar gelin olun diye
Asyaayaz1 Kızım 9 temmuzda girmişti 1 yaşına .bayram olduğu için 18 temmuza ertelemişti ebe o gün yapmışlardı