findiginannesi_ 4 ay 15 günlükken yaptırdık çok ideal bir zaman. Çocuk hekimi 3.aydan sonra öneriyorum demişti. Dönmeye başlamadan rahat oldu. Sünnet öncesi eczaneden jetex anestezik krem aldık. Sünnetten 45 dk önce pipi dibine çevresel sürdük streçle kapattık bezi de üstüne giydirdik sünnete gittik. Gidene kadar uyuştu zaten. Lokal anestezi iğnesini asla ve asla hissetmedi bile sünneti de rahat geçti. Sadece bacaklarını tuttukları için huzursuz oldu ben de o zaman sedyeye eğilerek emzirmek zorunda kaldım belim kopmuştu orası ayrı. Ben lokal yaptırdım ve özel klinikte yaptırdım çünkü minicik bebeğimi soğuk ameliyathaneye göndermeye içim elvermedi. Hem de hepimiz yanındaydık. Sünnet sonrası ilk çiş yaparken aşı olmuş kadar ağladı ve sonra sorunumuz hiç olmadı. 1 hafta kantoron yağı ve antibiyotikli krem kullandık. Pipi üstüne karton bardak kapattık altını kestim hava alsın diye. 10 gün içinde iyileşmişti 🧿