Kızlar 40 ‘ım çıktıktan sonra oğlumu sünnet ettirecektik kararlıydık .ama eşim korktu biraz genel yaptırırsak ya uyanmazsa diye.lokal da olup acısını hissederse diye .ben en kısa zamanda yaptırmak istiyorum.ama bunu etraftan soracak kimse de yok .özel hastanede lokal .yada genel anesteziyle yaptıran arkadaşlar bi yardımcı olur musunuz .bu aylarda yaptıran varmı . emeklemeye yada yürümeye başlayınca çokmu zor oluyor .