Ndd_mhmt internetten araştır moro refleksi diye canım için rahatlasın ☺️ Bu refleks çok sık kendini gösterir 4. aya kadar. Her uyuduğunda, her boşluğa geldiğinde, her kucağa alındığında sıçrar refleks gösterir. 6. aya girdiğinizde tamamen bitecek. Annesi olarak bebeğinin normal bir süreç göstermesine sevinmelisin😉 yatırırken ince bir çıtçıtlı badi giydirip, müslin kumaşla yarım kundak yapıp uyut. O onu yakmaz. Sıkışıklık hissi onu rahatlatır. Ben çocuk gelişimciyim canım sekiz sene eğitimini aldım. Bana güven bebeğin gayet iyi 😊😉