BarisGlc 1 yaşında oğlum boyu 80 cm ama kilosu 10 bile değil boy ve kilonun orantılı olması mı gerekiyor yani ikisi de aynı persentil mi olmalı çocuğu böyle olanlar var mı? Aslında biz de çok uzun değiliz ama genetik desem kilo olarak biz zayıfız eşimle
irva BarisGlc Benim de oğlumun boyu uzun kilo az.Boya gidiyor yemesi güzel ama aşırı hareketli.Genetiğe bakarsak babası da ben de zayıfız.
leopar BarisGlc gayet iyi nota gitmiş almadığı kilosu 🙏🏻Benim kız 3 aydır aynı kiloda boya 1,2 cm gidiyor okadar ve zaten iştahsız diş çıkarıyor hiç durmadan :(
BarisGlc irva bizimki de hareketli evet iştahı da yok şu ara diş çıkarıyor kantahlillern verdik bakalım
Asivemavi Bence kiloyq takılmayın hiç , sağlıklıysa kilolu olmadasa olur. Bizim de boyumuz uzun kilomuz az çıktı ama ben sorun görmedim şükür sağlıklı ve çoook hareketliii😁
BarisGlc Asivemavi sorun değil de ne biliyim hep kilo üzerinden değerlendiriliyor boy değilde mesela 1 yaşında 3 katına çıkmalı diye
Aselhafsaa Benimde 11 aylik 8 bucuk kilo doktora sordum yemesi güzelse genetiktir kafaya takmayın dedi ama takıyorum 🥴