Biprensannesig Evet çişi lazımlıga ıkna etsekte kakada durum aynı olmuyor malesef gezınırken camasırına yapıyor nasıl ıkna etmeliyim acil taktikkk 💩💩💩
YldrmBytkn Biprensannesig bende dün zor bela duşa kabine yaptırdım tuvalete yapmak istemedi 2.gunumuzdu. Bugünde hiç birisini istemedi beni bile istemedi kıyamet koptu üstüne yaptı kirli çamaşırını bile almama zor izin verdi neden böyle yaptı anlamadım ya.
Ailemherseyim Biprensannesig benimkide aynı ya 2 aydır lazimlik aldım çişi yapıyor ama onuda saat başı goturmesem yine üstüne yapıyor ama kakyi asla lazimliga yapmıyor lütfen tecrübeli olanlar yazsin 😒😒
2YildizAnnesi Biprensannesig benimkide öyle hala tuvalete yapmadi büyügünü. Iki hafta oldu, neler denedim neler. O kadar kokuyor ki, karnina yapmamaktan sanci giriyor sonra altina yapiyor bi yerden sonra
Wolverine Biprensannesig Bebeklerde kakayi sahiplenme gibi bir durum var eğer yapmıyorsa zorlamayın tutmaya başlarsa bu daha kötü diyor uzmanlar.
emineozturk58 İlk zamanlar tutuyorlar yapmak istemiyorlar. En sevdiği oyuncaklarla alıştırdım. Bak bebeğinin kakası gelmiş kaka diğer kakalarla parka gitsin oynasın, hadi bye bye yapalım vs. Ve özellikle kakada ödüllendirme yöntemi kullandım.
Biprensannesig emineozturk58 su çiş olayı tam bi otursun lazımlıgı kaldırıp aparat alacagım klozete yapsın belki ozenir o sekılde yapar onu deneyecegim inşallah işe yarar lavaboya falan özendirici musluk uzatma vs aldım ellerini yıkamaya tesfık olsun dıye ıse yaradı bide kakayı halletsek 🫠🫠
emineozturk58 Kakada asla baskı yapmayın iş çıkmaza biniyor. Kaka yaptığı belli saatler varsa ya da kaka yapacağını anladığın an tuvalete oturtun; bir de böyle stickers var ya onları kullanmıştım.her çiş kaka yaptığında bir tane yapıştırıyorduk
Biprensannesig emineozturk58 oturtuyorum ama basına buruk kalkmak istiyor zapdedemiyorumki gonullemeden olmuyor 🥺
Gizem59 Biprensannesig bizde de aynı sorun var, çişte sıkıntı yok gidiyo yapıyo gayet güzel ama kakayı yapmaya korkuyo bende mecbur kakası gelince bezini takıp hadi yap oğlum diyorum ayakta yapmak istiyo temizliyorum çamaşırını giydiriyorum, ne kadar sürücek bakalım böyle.
Biprensannesig Gizem59 ayyy yok ben bez bitti dedim tekrar takamam altına yapmasını yegleriö kafası karışır bidaha görürse 🥲
balmom Biprensannesig oğlum 3 yaş 3 aylık, 9 10 aydır kaka problemini aşamadik, yapmada sıkıntı yok ama söylemiyor