Kızlar görümcemin 1 buçuk aylık oğlu var. Poposunda çatlak varmış. Çok ağladığı ve kakasını yapamadığı için doktora gittiklerinde öğrenmişler. Ne önerirsiniz kızcağız çok zor durumda bebek sürekli ağlıyor. Bebelac Mama kullanıyormuş emziriyor aynı zaman da. Birde bebeğinin tesislerinde su fıtığı denilen bir rahatsızlık varmış bu da ağrı acı yapıyor olabilir değili mi ağlamasına sebep olur değilmi? Bu konuda ne önerirsiniz. Su fıtığı için 5 aylık olması bekleniyormuş ameliyat olması gerekebilir demiş p konu için doktoru. Umarım bilginizle yardımcı olabilirim kendisine. Ben 27 haftalık hamileyim sırf bu konu için buraya geldim kızlar 😊