Eminneee Kızlar aranız da işsizlik ödeneği alan var mı? Asgari ücrete zam gelince ona da geldi mi? İnternette en düşük ödenek 2.588 TL diyor doğruluğu nedir acaba bilen var mı?
muhendisanne1 Eminneee bu işsizlik ödeneğini işe tekrar başlayınca geri döneme yapıyor muyuz yoksa devletin hibesi mi ?
Aloneeee Eminneee ben alıyorum. Normalde zam geliyor ama ilk defa alanlar zamlı rakamdan alıyo. Yani mevcutta yatmakta olana zam yapmıyorlar
Eminneee muhendisanne1 Hayır geri ödeme yapmıyorsunuz son 3 yılda en az 600 gününüz olması gerekiyor daha fazlası varsa ona göre fazla alıyorsunuz