Meteee Kızlar sezeryan doğum yaptım kırkım çıkınca 1 ay sonra adet oldum daha sonra banyo yaptım 10 gün geçti tekrar hasta olmuşum normal mi acaba doğumdan önce hep düzenli olurdum günü gününe oyuzden çok şaşırdım