Bernaserkan Bebeğim 6 aylık uçağa bieceğiz ilkdefa. Tavsiye ve öneriniz varmı. Kulak tıkanıklığı olmaması için me yapabilirim
Themamacita Bernaserkan ben de 4.5 aylık bebeğimle cuma günü tek başıma yolculuk edeceğim iniş kalkışta emzirin ya da mama verin diyorlar yani yutkunmasını sağlamak gerekiyormuş
Wanderlust Bernaserkan inis kalkislarda emzirebilirsiniz veya mama aliyorsa biberon emzik vs verebilirsiniz benimkisi full uyudu ne emdi ne birsey yine de sorun yasamadik endise etmeyin kolay geciyor