Merhaba güzel anneler
kızım 2 aylık akşam 9-10 gibi uyuyup gece 2 gibi bir kere kalkıp tekrar uyutuyorm sabah 6 gibi geri kalkıyor sonra yatakta uzanarak emiyor biraz uykulu biraz uyanık gündüz 12 gibi tekrardan uyuyor onun dışında hep emerken uyku modunda gündüz uzun soluklu başka uyumuyor. Normal mi? Daha fazla uyutmam gerekir mi gündüzleri? Gece uyandırmalarını ne zaman kesmem gerekir? Deneyimli annelerden yardım bekliyorum..