Denizanasi92 9. ayına girdiği gün başladı eğitim 2 hafta sürdü. benim kızım el ağız ayak hastalığı geçirdi çok küçüktü sallanmaya o zaman alıştı sonrada bıraktıramadık. büyüdükçe uykuya dalma süresi de artıyordu eğitime karar verdiğim geceyse biz eşimle sadece sussun ağlamasın diye çarşafla sallıyorduk uyumaya aktı biliyorduk ama sussun sakinleşsin yeterdi yani düşün halimizi evde çarşafla geziyorduk 😅 o gece alacağım dedim zaten araştırıyordum melodiuyku sayfasını gördüm mesaj attım bilaç defa konuştuk en son gülden hanımla başladık eğitime. ilk gün ilk gündüz uykusuna çok direndi ama sonunda ben bağırmasına dayanamayıp odadan çıktım elimi yüzümü yıkadım geri döndüm uyumuş. yani bu eğitim sayesinde kızımın uyurken yalnız olmak istediğini anlamış oldum gündüz uykularında yanında durmuyoruz gece uykusunda da mayışana kadar yanındayız sonra çıkıyoruz odadan o uyuyor. ilk başlarda sadece benimle uyuyordu babasını görünce oyun istiyor ağlıyordu eğitim bittikten sonra babasıyla denemeye başladık kendimiz babasıyla da uyumaya alıştı. geceleri o kadae çok uyanıyordu ki emzik düşer ağlar emzik düştü diye sinir olur bulamayınca yaygarayı kopartır geri uykuya dönemezdi. şimdi gece çoğu zaman kesintisiz uyuyor veya emzik düşse bile ah ıh yapıp kendisi arayıp buluyor sonra uyumaya devam ediyor. sabahları çığlıkla ağlayarak uyanması bitti mutlu kendi kendine konuşarak buluyorum çoğu zaman. imkanı olan eğitim alsın eşim ilk başlayacağım dediğimde para harcayacak yer arıyorsun pra tuzağı bunlar diyordu şimdide diyor ki cahilmişim bilmeden söyledim iyi ki almışız 😅