Emir_mom Alnalprdha Genellikle b12 eksikliğinden çıkıyor sağlık ocağında değerlerinize bir baktırın isterseniz.
Meovvmeovv Alnalprdha sıcak nemli bi şehirde mi yaşıyosunuz? Ben ne zaman ankaradan istanbula gelin geldim ne sivilcem bitti ne isilikler orda burda her yerde çıkıyo anca pişik kremleriyle felan rahatlıyorum 🤦♀️
Meovvmeovv Alnalprdha öff evet orada nemli yapış yapış, muhtemelen ondandır pudra ya da pişik kremleriyle rahatlarsınız biraz 😮💨
irva Alnalprdha Geçen bitane kocaman kaşımın kenarında çıktı.Bitane koltuk altımda bitanede popomun sağ yanağında.2 gün gece yatarken kara merhem sürüp kapadım yattım 2.günden sonra eser kalmamıştı.Çok minik leke kalıyor o da gidiyor bir kaç güne.