Umudumsun22
Canım benim seni çok iyi anlıyorum az sabır. Ben de 1 ay önce burda kolik bebek başlığı açanlardan biriyim. Oğlum akşam başlardı 8 de gece 12 ye kadar susturamazdık ne yaparsak yapalım olmadı. 1 ay anne sütü alabildi hem emmiyordu hemde stresten sütüm kesildi. Bi ara hiç ayaktan kucaktan inmiyordu saat 5 te kahvaltı yaparken açlıktan ağladığımı bilirim. Biogaiga, nurseharveys, kaleidon damlaları aldım hiç fayda etmedi. Herkes doktorumda dahil 6 aydan önce düzelmez dedi. Burda sordum her bebeğin farklı kimi 3 aylık kimi 6 aylıkken düzeliyor diye. Benimki iyiye gidiyor hamdolsun. Şu an 2 buçuk aylık sana moral olsun diye söylüyorum 6 ayı gözden çıkarmıştım. Ama hiç beklemediğim anda düzeldi artık kolik ataklarımız yok huzursuzluğu kaldı biraz ama atakların yanında hiç bişey.
Ben de çok ağladım bebek ağladıkça bende ağlıyordum seni çok iyi anlıyorum. Hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ama İnan bana geçiyo. Az sabır. Annelik çok zor Cennet annelerin ayakları altındadır cenneti kazanmak kolay değil 🌸 sadece sabırlı olmaya çalış sen sakin oldukça bebeğin de sakinleşecek. Sakin bi ses tonuyla konuş onunla kucağına sürekli al sakın kucağa alışır deme daha minicikler. Hiç bilmedikleri bi yerdeler ❤️ Havalar zaten sıcak sürekli ılık duş aldır çok rahatlayacaktır. Mama değişikliği yapabilirsin istersen ben sma kullanıyorum. Bi ara aptamil conformil aldım koliklere iyi geliyor diye ama tadı inanılmaz acı çok kötü bebeğim içmedi. Normal aptamil daha çok gaz yaptı. Sma comfort kullandım rahatladıktan sonra optiproya geri döndüm. Allah yardımcın olsun 🌸