Simmomy Bebeğim döndüğü için evde tek başına yatak ve kanepede oyun halisinda bırakamıyorum bebeğinize evde nasıl güvenli bir oyun alanı olusturdunuz neler aldiniz?
oglumubeklerken Simmomy oyun halisinda neden bırakamıyorsunuz yere koyun. Ben çok zorlanınca yere oyun halisina koyup mesela tuvalete falan gidiyordum.
OncedenGurme Simmomy yerde oyun halısında, battaniyede kaldı hep. Oyun alanı, çit filan almadım. Evimde az ve öz eşya tutarım hep. Döne döne koltuğun masanın altına gidip gelirdi sorun yaşamadık
Ulkuverasmom Kızımı yere bırakıyordum bi gün bi geldim çocuk yok koltuğun altına girmiş öyle korkmuştum Kİ 😂 sonra çitle kare oluşturdum yürüyene kadar o çitlerin arkasındaydı hep bütün oyuncaklarını dökerdim içine bende girer oynardım onla kendi kendine oyalanırdı sıralardı falan şuan oğluma da aynısını yapıyorum. 😂
LadyGugu Çit aldık odayı çitlerle yarıya bölüyoruz. Tv, eşimin çalışma alanı vs. buraya ulaşımı olmuyor, diğer tarafta da yine hep gözümüz üstünde, başıboş bırakmaya gelmiyor bizimki. 😂
ferlazen Simmomy yüksekliği 100 cm olan çapı 80 cm olan bir havuz havuz aldım. Hem içinfe yüzüyor simidi ile. Hemde içine yumuşacık yorgan koyuyorum ve müslün bez serıyorhm yumoş yumoş oynuyor içinde çıkamıyorda gayet güvenli ama sıcaklaşabilir
brsu12 Simmomy merhaba oyun çitleri almıştım bende suan satıyorum ihtiyacımız kalmadı ilgilenirseniz yardımcı olurum
baloglusss Simmomy oyun halısını yere yorganın üstüne koyuyordum çit vs almadım çocuk doğduğundan beri yürüteç mama sandalyesi oyun halısı derken ev eşya doldu iyi ki de almamışım
syaby Simmomy öyle bi alan oluşturmadım öyle bi yerde durucak bi çocukta değil zaten onlar gezmeyi ellemeyi keşfetmeyi seviyorlar bırakın özgürce hareket etsin arada düşsün kalksın , ilk dönmeye başladığında kanepelerin altına girerdi çıkamaz ağlardı sonra çıkmayı öğrendi , kanepelerden tutup kalkamazdı ağlardı öğrendi kalktığında geri oturamıyo diye ağlardı öğrendi bunları bi iki kez düşerek bazen beraber yaparak öğrendi çocuğu dört duvar arasında çite hapsedersek nasıl öğrenicek peşinde koşucaksın yapcak bişey yok
emsare Bende çit aldım da ben yoksam içeride on dk bile durmuyor ağlıyor e ben varsam da anlamı yok saçma bir şey oldu. Söktüm çiti yer yer tehlikeli alanların önüne koydum. Yine de işim çözülmedi benim de
brsu12 MinikKoalam11 C-Alpinannesi Ayzen91 500 satıyorum 8 Li çit ama normallerinden büyük geniş 10 lu gibi pilsan oyun çiti atıyorum fotoğraf