sumeyye797927 Merhaba kızlar bebeğim 4.ayına yeni girdi ama mamayı içmesi gerekenden çok az içiyor sizin iştah açmak için kullandığınız bir şeyler olmadı şurup vesaire doktor önerisi ile ne yapabilirim bilgisi olan
05-05-2021 Ben sumeyye797927 benim bebeğim 14 aylık dün gittim daha yeni doktora yemiuo kaciyo dedim oda polivit surup verdi