Kızlar ben 7 gün önce rahatsızlandım test verdim o ara bana antibiyotik yazdı doktor sabah akşam 14 kapsül onu düzenli kullandım ve bugün bitti yani 7 gün dur pozitifim demek oluyor değil mi bu ? Fakat benim sonucum çok geç çıktı gece vermiş olamama rağmen baya geç çıktı 2o sinde rahatsizlanip 23 ünde filyasyon arayıp karantinadasiniz karantinaniz 7 gün dedi şuan hastalanali ateş sıtma tutali 7 gün ama karantinam 5. Günde ve ben bir ara çok iyiydim fakat şuan boğaz ağrım ve arada baş ağrım oluyor bazen de kalcam kramlaniyor bu normal mi acaba negatif oldummu yoksa daha olmadimmi siz hemen karantina biter bitmez iyilestiniz mi yada bulasicliginiz gittimi direk normal yaşama döndünüz mu