Minniemouse12131415 Bebeklerinizle gününüz nasıl geçiyor? Kaçta kalkıyorsunuz? Ev işlerinizi ne zaman yapıyosunuz? Bebeğinizle neler yapıyorsunuz? Yemekleri ne zaman hazırlıyorsunuz? Kısacası gününüzü anlatabilir misiniz? 😊
Pineapple20 Minniemouse12131415 27 aylık oğlum duvarlara tırmanıyor😪 8-9 gibi uyanır kahvaltı yapıp babasını yolluyoruz işe. Eşime diyorum yemek yapsam öp başına koy. O da sağ olsun halden anlıyor. Yemek yapıyorum bugün artık çıkardım tezgaha oğlumla yıkadım bulaşığı o suyla oynadı. Sonra karnını doyurdum arabalarıyla oynarken evi süpürdüm. Birazdan öğle uykusu. Akşam üstü de mutlaka park bağ bahçe bi yere götürüyorum evde çok sıkılıyor çünkü. Sonra akşam yemeği yatış 😫