Alıştırma ne demek ya ne sacma bı kelıme ta ac mı kalsın cocuk ben meme reddıyle uğraşmaktan kafayı sıyırcaktım az daha mama vermeye basladım ve ne oldu bılıyo musun meme reddı ıcın hastanede gorusmeye gıttım hanı eda sıstemı falan ne olursa dıye tup bebek ıcın bır abla vardı 12 yıldır ugrasıyolarmıs ama ben o sıra bılmıyorum yanımda bebegım var baktı ogluma ne tatlı falan dedım tatlı ama emmıyo benı doktorla gorusmeye geldım cok zorlanıyorum dedım bana dedıkı keske benımde bır bebegım olsada benı emmese yeterkı olsun dedı yemınle oyle kotu oldum kı sukretmedım yanı emmıyo dıye sınırlendım sadece ama o kadından sonra yemıj ederım memeymiş mamaymış hiç kafama takmadım mıllet cocuk sahıbı olmak ıcın nelerle ugrasıyo bızler meme mama kavgası bende ısterdım sütümle doysun ama olmayınca olmuyo mamaya alıstırma dıyenlere bakma sen her seferınde gıne gogsunu ver ona teklıf et eger aglarsa ac kalmasın mama ver memeyıde unutmasın ben boyle boyle 3. Aya geldım bazen doyuyo bazen doymuyor mama verıyorum