uraskoo Merhabalar, bebeğime aldıgım kaşar peynirini skt ye kadar bitiremeyeceği için buzluga koydum.Ne kadar süre kalabilir acaba? Siz nasıl muhafaza ediyosunuz?
minikfarem__ uraskoo ben kendi yediğimizi kaldırıyorum dondurucuya. Hiç hesaplamadım ne kadar dayandığını.. Ama aylarca duruyor bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar. Tabi bebek için olanlar o kadar bekletilir mi bilemedim
coffeemate uraskoo ben indirimden katkısız eski kaşar almıştım, buzlukta saklıyorum. Buzdolabında çözdürünce aynı şekilde yiyebiliyoruz hiç kötü olmadı.
Alaranaz uraskoo Ben herşeyi yedekli alıyorum o yüzden kaşarı da buzluğa atıyorum sürekli hiçbir sorun olmuyor
uraskoo Biricigm teşekkür ederim. Acaba sıkıntı olur mu kaşar buzluga konmaz diyenlet oldu kafama takıldı bu yüzden
Alparslan_annsi uraskoo inanırmısın bn peynir aşıgı insanım fazla almışız buzlukta resmen peynirler lora dönüştü cok kotu oldu hem kaşar vardı hemde ezine peynır tuzlu severım tuzlu olan bile lor peynır gbı olmş lime lime lapa bişey oldu çözülünce. Kaşarı hc demiyorum bile attım tadı berbat oluyor bnde vakumlu peynirlerden alıyorum hep