Nazlican 1oznur Bir paket aldım daha 1 hafta oldu. Ben beğendim, hem gerçekten ıslak hem aşırı ince değil. Sürerken köpürüyor bile diyebilirim
1oznur Nazlican tesekkur ederim daha önce hiç duymadım eşim de almış emin olamadım daha yedi gunluguz 😊