Merhaba anneler oğlum Kasım’da 3 yaşında olacak . Bir çok kelimesi var yeni yeni de ikili cümle kurmaya başladı mesela anne su ver babam nerde , araba nerde gibi gibi biliyorum her çocuğun gelişimi farklıdır ama çevreden bu çocuk geç kaldı konuşmuyor gibi baskılar duyuyorum elaleme göre sen ben gibi konusmaliymis artık . Terapiste giden var mı acaba nasıl bir yol izleniyo yardımcı olabilir misiniz ?